جک
جک

جک ولطیفه
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$ ____________###_##________________ __________###____##_______________ ________###____###_#______________ ______###____###___##_____________ ____###____###______##____________ __###____###_________##___________ _##____###____________##__________ ##____###______________##_______ _##_###________________##________ __###___________________##_______ ___##___________________##_______ ____##___________________###______ _____##_____________ ___#####___ ______##______________#######___ _______##_____________########___ ________##__________#########___ _________##_________#########___ _________###________########____ _______######______#######_____ _____########_______#####______ ____#########___________________ ___##########___________________ __##########____________________ __#########____________________
آرشيو
دی 1393
دی 1392
نويسندگان
رضا
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 6945
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

.........

.......
.......... نمایش افراد انلاین زمین ..

.
.. پخش زنده شبکه های مذهبی پخش زنده حرم ....

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

..
  <-CategoryName-> 

بالاترین لذت دنیا اون دو سه ورق کالباسیه که تا از مغازه برسی خونه میچپونی تو دهنت بقیه مسائل بیشتر ادای لذتارو درمیارن !

.
.
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ ، ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ یاد بگیرم !
.
.
تلویزیون سریال پخش می کنه حقوق پدرخونه ۴۰۰هزار تومنه زنش برنامه ریزی می کنه در طول چند ماه هم ماشین لباسشویی میخرن ، هم جاروبرقی ، هم فرش دستباف تازه مستاجرم هستن و به روح هم اعتقاد ندارن !
.
.
من کلا توی طول عمرم انتظار ندارم زندگیم بیوفته رو غلتک همین که غلتک نیفته روم صافم نکنه کافیه !
.
.
ما که آخر نفهمیدیم دنیا به کام کیه ولی هرکی هست خواهشا تا نسوخته بدین ما هم دوتا کام بگیریم !
.
.
دﺧﺘﺮﻩ پی ام ﺩﺍﺩﻩ ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ ﭼﻨﺪ ﭼﻨﺪ ﺷﺪ ؟ گفتم ۳-۱ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺮﺩ گفت ﮔﻼﺭﻭ ﮐﯽ ﺯﺩ ؟ ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ۳ﺗﺎﺷﻢ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺯﺩ ! ﮔﻔﺖ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ ﻣﺮﺳﯽ …
.
.
دختره هنوز سنش ۲رقمی نشده تو گوشاش النگو انداخته به نافشم گوشواره اونوقت من دفعه اولی که سوراخ نافمو دیدم دو روز گریه کردم ، فکر می کردم سوراخ شدم کم کم بادم خالی میشه میمیرم !
.
.
خداروشکر که نون گرون شد
حالا دیگه کبابا رو خالی خالی میخوریم!
.
.
من نه خر درون دارم که احساساتی شه، نه سگ درون که پاچه بگیره. من فقط یه خرس درون دارم که یا خوابش میاد یا گشنشه!
.
جوک و اس ام اس خنده بازار بامزه دی ۹۳
.
به سلامتیه پسری که پول نداشت واسه دوس دخترش گردنبند بخره
گ.و.زید انداخ گردن دختره
نخند پست احساسیه…
.
.
ﺍﯾﻨﺎ ﮐﻪ ﺩﻫﻨﺸﻮﻥ ﺑﻮ ﮔﻨﺪ ﻣﯿﺪﻩ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﮑﻨﯿﺪ
ﺍﯾﻨﺎ ﮐﻮﺩﮎ ﺩﺭﻭﻧﺸﻮﻥ ﺭﯾﺪﻩ!
.
.
ما در ايران افتخار داشتن بزرگترين فروشگاه متحرك جهان (مترو تهران) را داريم ولي متاسفانه ديده شده بعضي از سودجويان ازش بعنوان وسيله نقليه استفاده ميكنند.
.
جوک و اس ام اس خنده بازار بامزه دی ۹۳
.
استاد انگلیسی از دختره پرسید دیروز کجا بودین سر کلاس تشریف نیاوردین خانم؟
دختره گفت: i was in open leg party
بعدا معلوم شد منظورش مهمونی پاگشا بوده
من که تغییر رشته دادم
چندنفر خودکشی کردن
استادمونم الان عربی درس میده!!!
.
.
.

به من گفتی پر از آینده باشم تو رفتی همچنان در خنده باشم تو دریای منی ، من ماهی تو جدا از تو نباید زنده باشم

.

.

.

.

بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم یاد من هم نکنی باز یادت هستم

.

.

.

.

باز باران تا همیشه نم نمک بر روی شیشه مینویسم تا بدونی مهربونیت پاک نمیشه

.

.

.

.

عشق را نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد

ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد

.

.

.

.

دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از چشمان خونسرد تو پیداست که مثل سابق دوستم نداری

.

.

.

.

از معنی انتظار یک لحظه بایست دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست یک لحظه بایست و یک جمله بگو تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست ؟

 

Where there is love , there is God also
جایی که عشق هست خدا هم هست

.

.

.

.

Never say goodbye when you still want to try Never give up when you still feel you can take it Never say you don’t love a person when you can’t let go
هیچوقت تمام نکن وقتی هنوز می خواهی بجنگی هیچوقت مایوس نشو وقتی هنوز می خواهی بدستش بیاوری هیچوقت به کسی نگو دوستت ندارم وقتی نمی توانی ازش دل بکنی

.

.

.

.

He taught me how to love , but not how to stop
بهم آموخت چگونه عشق بوزرم ، اما نگفت چگونه فراموش کنم

.

.

.

.

It takes a minute to have a crush on someone an hour to like someone and a day to love someone but it takes a lifetime to forget someone
لحظه ای طول می کشد تا مجذوب کسی شوی ساعتی طول می کشد تا به او علاقه مند شوی و یک روز طول می کشد تا عاشقش شوی اما یک عمر طول می کشد تا فراموشش کنی

 

غضنفر میمیره ، قحطی جوک میاد !

.

.

.

.

روزی به این نتیجه میرسیم به جای کشتن مگسها باید سعی کنیم بهشون آموزش بدیم که فرق ما انسانها و گوه رو بفهمند !

.

.

.

.

به غضنفر میگن شما پسرت رو بیشتر دوست داری یا چلو کباب رو ؟ میگه : بابا تو رو به خدا منو سر دو راهی قرار ندین !

.

.

.

.

به غضنفر گفتن پدرت چند سالشه ؟ گفت والا نمیدونم ! ولی خیلی وقته داریمش !

 

مستم از باده ، که مستی هم بلاست باده ی عاشق ز هر باده جداست بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود کین چنین دل را شکستی ، کین شکستن هم خطاست

.

.

.

.

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی ؟ رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی ؟ حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی چه غریبم بی تو اینجا ، ای غریبه بی وفایی

.

.

.

.

من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست تا که کام او ز عشق خود روا کنم خود را نمیبخشم ، اگر زین پس به عاشقان وفا کنم

.

.

.

.

دیدی ای دل که غم عشق دگر باره چه کرد ؟ چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد ؟

.

.

.

.

آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند

 
 
واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار
توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار
تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار
.
.
.
.
خداحافظ ای ماه شبهای تارم خداحافظ ای درد جانسوز جانم خداحافظ ای عشق روزای خوبم خداحافظ ای شور و شوق حضورم
.
.
.
.
برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن نگو رفتم خداحافظ ، کمی دیگر معطل کن
.
.
.
.
این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ جان شما و خاطره هامان خداحافظ من میروم بدون تو اما دعایم کن در اولین تراوش باران خداحافظ
 

نظر یادتون نره !!!!!

 

دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم گر تو هم با من نسوزی من خودم تنها بسوزم قبض برقم آمده دیشب ، فیوزم را پرانده حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم ؟

.

.

.

.

آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند ؟

.

.

.

.

غضنفر روشنفکر میشه ، پشه ها دور سرش جمع میشن

.

.

.

.

۷دختر لاغر ۷پسر چاق را خوردند تعبیر : قحطی شوهر در راه است

 
 
نظر یادتون نره !!!!!
 
وقتی میگیم خدا کند که بیایی ، شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید
.
.
.
.
روی تو را ز چشمه نور آفریده اند لعل تو از شراب طهور آفریده اند خورشید هم به روشنی طلعت تو نیست آیینه تو را ز بلور آفریده اند پنهان مکن جمال خود از عاشقان خویش خورشید را برای ظهور آفریده اند
.
.
.
.
این جمعه ها که ختم به مختار میشود بدجور دل ، طالب دیدار می شود ای منتقم بیا که به عالم نشان دهیم شیعه عزیز است و جز او خوار می شود
.
.
.
.
شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است لب تشنه اگر اب نبیند سخت است ما ذاکر و ارباب تویی یا مهدی نوکر رخ ارباب نبیند سخت است

آی تی باکس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1393برچسب:جک, جک خنده دار, جک جدید, جک قدیمی,ساعت 19:22 توسط رضا |
مطالب پيشين
» جکککککککککککککک
» جک
» ضد دختر ها(منبع:www.anti-girll.blogfa.com)
» جک گلچین2
» جک بالای18
» اسمس سرکاری
» سلام به بچه های قدیم(خوب حالا بچه های جدید هم سلام)
» جک لری
» جک اصفهانی
» جک ترکی
» جک گلچین
» جک خفن
» تقدیم به کسی که نظر بده
» جک





پيوندها


به ما سر بزنید ....... استقلال قهرمان موزیک باران جی پی اس موتور جی پی اس مخفی خودرو

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جک و آدرس arash99.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

سایت فیلم
سایت فیلم
سایت بازی
بازی
ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com